Fredag eftermiddag → helg

Hejsan! Vilken härlig fredag det blev va? I alla fall om man tittar utanför fönstret. Jag skrev skriftliga delen av svenska netionella idag och det kändes bättre än jag trott. Dessutom så sa min lärare när jag lämnade in texten att mitt tal gick väldigt bra i onsdags så jag fick lite extra självförtroende då. 
 
Min kära vän Sanna fyllde hela 19 år igår och det måste ju såklart firas. Jag adopterade en panda åt henne och så köpte jag en princesstårta som vi fikade med på eftermiddagen. Ikväll blir det även middag med några nära vänner för att fira henne (även för att det var så länge sen vi sågs) och jag ser otroligt mycket fram emot det. 
 
Nu sitter jag bara i vardagsrummet som är upplyst av solen och ska läsa alla blogginlägg jag missat de senaste dagarna, det kan nog ta ett tag. 
 
Detta har min eftermiddag bestått av ganska mycket, även några avsnitt av How I Met Your Mother.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback