Du ska inte tro det blir sommar ifall inte nån sätter fart

Guuuuud vilket underbart väder vi har idag! Jag känner inte för att stänga in mina fötter i några stövletter idag så det får helt enkelt bli halvöppna sneakers. Och solglasögonen ska självklart på också. Jag menar det är ju hela 12 grader ute så nu är det verkligen dags att börja bära tunnare jackor och skor. 
 
Jag har bara vinterskor inne just nu så jag sprang nyss ut i friggeboden för att hämta två par härliga egentligen ganska somriga skor. Man måste hjälpa sommarkänslorna lite på traven. 
 
Jag hade sjukt roligt igår kväll och ramlade hem ungefär tre, men trots detta så mår jag prima och är på strålande humör, måste bero på vädret! (Dock är jag nog egentligen jättetrött, under ytan.)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback