Vad hände?

Jag vet inte om ni har märkt det men jag har helt och hållet tappat taget om min nya, hälsosamma livsstil. Det sprack när skolan började. Jag har alltid haft svårt för att hålla koll på sånt när jag går i skolan, jag undrar varför. Men nu ska jag ta tag i det igen. Senaste träningen var för en vecka sedan då jag var ute och sprang. Men jag tycker att det börjar bli lite väl kallt att springa ute så från och med nu blir det gym, gym, gym. Inget annat! Jag tänkte dra dit idag kanske, om jag hinner dvs. Jag har flera läxor som måste göras ikväll så de är såklart prio ett! Men nu ska det inte bli något mer småätande heller, ingen choklad, inga kakor, mycket träning. Detta ska gå, jag kan klara detta. Jag ska klara detta.
Fitness-inspiration-of-the-day_204516114_large
Good-things_large
Inspiration-3_large
165436986281474255kyr6as2xc_large
Tumblr_m5fhwgiia91r97gquo1_500_large

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback