Sovmorgon = standard

God morgon! Eller det är väl inte morgon direkt längre. Men jag är som vanligt fortfarande hemma. Det är ganska skönt att ha långa sovmorgonar nästan varje dag. Jag är dock sån son inte klarar av att gå upp klockan 10 en skoldag utan jag går upp klockan 8 ungefär och fixar med lite grejer och gör mig i ordning i lugn och ro. Dessutom har jag gjort dagens läxa nu på morgonen, praktiskt va? Kände ingen ork att göra det igår kväll när jag kom hem så jag gjorde den nu.
 
Idag har jag på mig mina nya mörkblå jeans från Crocker och min nya typ mintgröna topp. Jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken färg det är men det är nog mest lik mintgrön skulle jag säga. Men i alla fall så är den så otroligt söt! Och skön också för den delen, ett riktigt bra köp skulle jag vilja påstå.
 
Ritza (nJoy-chefen) ringde nyss och sa att hon som skulle lära mig receptionen är sjuk idag så det blir inget nJoy för mig idag, hoppas dock på att hon är frisk imorgon så jag får komma dit då istället. Men nu vet jag inte vad jag ska göra ikväll faktiskt, kanske ska ta och sticka ut och springa eller något, har inte tränat de två senaste dagarna så det är väl så dags. 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback