Schema

Jag sa ju att jag skulle visa er mitt schema och här har ni det. Ledig på
Måndagar. Bara fysik b på tisdagar. Bara svenska på onsdagar. Matte E och PA-tid på torsdagar. Och fredagar är min längsta dag och då har jag roll call (handledartid), engelska och religion. I vår byts dock religionen ut mot biologi och så har jag ingen matte.

Science support = mattestuga, ej obligatorisk.

Tutorial time = man kan boka tid med lärare för extra hjälp, ej obligatorisk.

Om ni inte förstod det så har inte jag det som är överkryssat.

Det här med att jag är ledig på måndagar har jag faktiskt fixat helt själv. Jag har 300 poäng individuella val och ville läsa så mycket som möjligt i tvåan för att få mindre i trean och läste då 200, man kan inte läsa mer indval under ett år. Men i våras så kom jag på att jag behöver fysik b för att kunna komma vidare efter gymnasiet till det jag vill så då bestämde jag mig för att läsa det som indval nu i trean och den kursen är 150 poäng som jag läser faktiskt utökat. Tyvärr, men what to do? (Jag läser natur - miljö och då ingår inte fysik b i kursplanen utan istället så har jag läst miljökunskap och miljöpolitik.)


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback