Ren energi

Jag tänkte gå ut och gå strax efter att jag bloggat om jobbet. Men medan jag satt där i soffan och tittade på tv så kände jag bara hur energin spratt i mig. Jag var tvungen att röra på mig, och inte bara gå, jag var tvungen att accelerera. Så jag bestämde mig för att sticka ut och springa. Det folk bli den kortaste rundan jag vet eftersom att jag inte har någon kondition just nu och förvånande nog så orkade jag springa runt hela. Visst jag fick håll där ett tag men kämpade på och resten kändes faktiskt lätt. Dock beror ju inte detta på att jag skulle vara stark eller så utan jag sprang på ren energi, inget annat, och det kändes så bra!

Jag mådde riktigt bra och var inget annat än lycklig efter, den känslan är värd så mycket och den är så lätt att få. Tänk att det faktum att man springer en runda får en på så bra humör. Detta borde man göra oftare.

Så nu har jag dragit igång med löpträningen äntligen, och denna gång ska fortsätta ända in i mål.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback