Prioriteringar

Ni kanske har märkt att jag prioriterar skolan väldigt mycket i min vardag. Jag är en person som lever mycket för framtiden och kan därmed kämpa lite extra nu för att få det bättre sen, jag vill ha ett jobb i framtiden som jag tycker är roligt och intressant. Vet ni vad jag är inne på nu? Ingenjör. För att komma in på en ingenjörsutbildning måste man ofta ha höga betyg så jag satsar nu mitt sista år i gymnasiet och hoppas på att jag kan nå de betyg jag vill ha. 
 
Jag har aldrig skolkat. Jag får ångest om jag har glömt bort att göra en läxa. Jag får panik om jag är på väg att komma för sent till en lektion. Dessa är bevis på hur mycket jag värdesätter skolan och verkligen vill ta vara på den. Det är trots allt inte så lång tid av våra liv så man måste glänsa när det väl gäller.
 
Det är på grund av detta som jag alltid säger att skolan är prio ett.
Tumblr_lvt3uuccqd1qb8ikqo1_500_large
Guture_large
Tumblr_l1d3p974re1qbti6go1_400_large
Tumblr_ksqdzgzlls1qzkwtuo1_500_large

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback