Let's take a walk

Idag har jag minsann gått mycket. Började med att jag gick till körskolan imorse för att det krånglade med bussarna (ååh jag blir så trött på Sl.se). Så det tog väl kanske 45 minuter, gick bara i normal takt och det kändes uppfriskande.

Dem gick jag ju ganska mycket i Täby C också men det räknas inte.

Gick på en PW nu på eftermiddagen också. Gick i en timme och tog 7181 steg. Tänkte först gå milen men insåg att jag kanske skulle börja lite lugnt eftersom jag inte har motionerat alls på två veckor (Barcelona + sjuk förra veckan). Inte för att jag ska chilla med träningen men man vill ju liksom inte tröttna efter tre dagar. Men imorgon ska jag nog gå milen på kvällen tror jag.

När jag pluggade förut gjorde jag mig ett uppfriskande glas gurkvatten. Snacka om gott! Vatten är bra mot sötsug, så om ni känner det någon gång när ni egentligen inte borde äta godis så är ett tips att ta ett glas vatten istället för kroppen kan blanda ihop känslan av törst och sötsug så den kanske egentligen bara är uttorkad.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback