Kristallen 2012

Bara jag som har kollat på Kristallen ikväll. Det var egentligen inte planen för jag trodde att Hart of Dixie skulle visas som vanligt men nej, tydligen så hade Kristallen företräde. Men det var kul, Filip och Fredrik gjorde ett bra jobb. Jag är inte ett så stort fan av dem egentligen men jag har sett en del med dem och de gör sitt hon bra, det går inte att säga något annat.

Det blir ju lite långrandigt med pris efter pris men det bästa med programmet var i alla fall mot slutet när Björn Gustavsson pratade på scen, jag har verkligen kärat ner mig i honom.

Jag inledde Kristallen med en stor kopp Rooibos-te och en ansiktsmask. Måste använda ansiktsmask oftare för jag tar så dålig hand om min hy, ska bara utforska först vilken sort som är bäst för just mig.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback