Jag har accepterat mitt öde

Nu har jag lugnat ner mig. Det tog ett tag men jag var bara tvungen att inse att det inte skulle bli någon galen kväll idag. Istället sitter jag nu och dricker te, lyssnar på Lasse och läser Cosmo. Kan man göra något bättre en fredagseftermiddag? Ja, jo, det kan man ju men det är inte mycket som slår detta. Oktober-numret kom nämligen idag så läser det nu, jag lär ju ha läst ut det imorgon typ, haha jag älskar Cosmo.

Men jag ska i alla fall inte göra detta hela kvällen, ska träffa Sanna senare och visst vi kan ha riktigt kul om ni är rätt mood men idag blir det nog en ganska lugn kväll skulle jag tippa på. Vi ska väl fika och se vart vinden vänder oss i princip, så det blir mysigt.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback