Blazer

Jag var alltså på Täby Centrum idag shoppade lite nödvändiga saker som t ex en hårborste. Jag var som sagt också hos optikern och där var det inte mycket nytt, linser och glasögon passar fortfarande så kör på det i ett år till. Dock ser jag ju lite smådåligt med linserna eftersom jag är astigmatisk men det är så lite så det är så onödigt att göra på linserna tydligen. Men jag har det tillrättat i glasögonen redan så det är skämt i alla fall.

Jag köpte också den där kavajen som jag hade hittat på H&M. Den kostade 299 kr men eftersom det var något erbjudande på valfri vara på 20% så fick jag den för bara 239 kr! Den är en halvmörk grå färg, riktigt kvinnligt i formen och väldigt söt. Vad tycker ni? Färgen syns sådär på bilderna eftersom ljuset vara kommer från min taklampa i rummet men ni lär ju få se den ett antal gånger framöver!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback