Black is the new black

Idag kom mitt paket från Nelly.com. Äntligen! Jag har ju berättat om allt strul vi har haft med retur osv och nu har jag äntligen fått det jag vill ha.

Det blev alltså en svart Kenza 9 från Jofama by Kenza. Visst är det väl fin? Lite stor kanske i underdelarna men det kan jag leva med! Den mindre var för tajt över ryggen så hellre det här! Och det är inte ens mycket så det är ingenting att hänga upp sig på.

Sen så blev det även ett par skyhöga svarta pumps från Nelly Shoes. De skrev på hemsidan att de var små i storlekarna så man skulle gå upp en storlek och jag har vanligtvis 38/39 så jag tog såklart 39 men de var gigantiska! Helt sjukt, men nu har jag 38 och de sitter riktigt bra, inte alls för små! Dock ser de inte så höga ut på bilden som de egentligen är.. Jag tror att de är 10 cm. :)


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback