16 november

Nej, det är inte idag. Dock fick jag höra igår att jag ska göra en speciell sak då. Det är professorsinstallation på stadshuset för min pappa och då blire fest! Haha och ingen dålig fest alltså. Nu menar jag inte någon "ungdomar dricker sig redlöst fulla"-fest utan det blir fin middag med dans efter! Jag är taggad till tusen!
 
Så jag måste leta fram klänning, skor, väska, allt vad man kan tänkas bahöva! Funderar dock på denna kuvertväska från Style by Tyra för den är ju så speciell och annorlunda och bara såå fab! Dock undrar jag inte om den kanske är lite väl stor.. 
Kuvertväska Transparent i gruppen Accessoarer hos Style by Tyra AB (K9)
Så det kommer jag hålla på med i två månader nu, leta efter passande kläder tilldenna tillställning. 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback