Sephora Sverige

Min fina duktiga vapendragare till vän (Sanna) tog körkort i måndags, asså fattar ni hur duktig hon är eller?? På första försöker och allt. Tillbaka till saken, hon körde alltså bil till skolan idag och det var jättekul att åka med henne! Jag kände mig väldigt trygg när jag åkte med henne.

Vi åkte i alla fall till Täby Centrum där Sephora öppnade idag, Sveriges första. Där fick man en gratis produkt och man fick välja mellan parfym, läppglans och nagellack och jag valde det sistnämnda för de andra skulle jag nog inte använda. Så vad tycker ni, gillar ni färgen?

Jag är väldigt glad att det äntligen har kommit en Sephora så nära mig för de har väldigt bra smink, alltså deras egna produkter. Använder till exempel deras puder som jag tycker mycket om i och med att det har en bra färg för bleka mig.

Sedan gick jag skjuts hem och sedan dess se jag gjort lite läxa och sånt där.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback