Ostgalen

Ååh vilken god middag jag har i magen nu asså. Var väl klar för kanske en timme sen i och för sig men sen dess har jag tittat på TheMentalist, måste skaffa alla säsonger och titta på alla avsnitt i ordning för den serien är så sjukt bra! Men fick i alla fall god kyckling till middag och efter fick jag ost, så otroligt gott! Ibland äter jag nästan hellre ost än efterrätt asså, och jag är en riktig efterrättsmänniska, fatta då hur mycketjag gillar ost! Fast jag är den som gillar ost allra mest i min familj så det blir inte ost så ofta tyvärr..
 
Imorgon blir det skola, HELA dagen. Slutar vid tre och då ska jag träffa fina Susanna. Hon ska få se hur skolan ser ut och så ska vi fika sen, as always! Haha
Ser ni hur det ser ut eller? Mums, detta är drömmen. 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback