Oktobermål

Jag har bestämt mig för att ha några konkreta mål nu i oktober, så att ändra min vardag lite. Saker som jag vill uppnå som kommer göra mig gott. Här har ni några saker som står på listan:
  • Inte shoppa (endast nödvändiga saker).
  • Inget godis.
  • Träna minst 3 gånger i veckan.
  • Boka uppkörning.
  • Få ordning på garderoben.
  • Få ordning i alla skåp och lådor i rummet.
  • Fixa så jag får studiebidraget.
  • Kolla vilket abonnemang jag vill byta till.
  • Läsa tidningen varje dag.
  • Övningsköra mycket.
  • Hårinackning 1 gång i veckan.
Detta är alltså de flesta sakerna på min lista, vissa kanske kan verka lite konstiga för er men för mig är det saker jag känner att jag måste ändra på, nu. Jag har valt att inte visa er vissa lite mer privata saker eller kanske saker som inte är så viktigt. Men detta ska jag alltså försöka lyckas med den här månaden, det låter väl rimligt?
 
Tumblr_mb7cjwclry1r9cvz5o1_1280_large

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback