Lycklig

Jag mår så otroligt bra just nu. Såg nyss Fenixorden, och innan dess tittade jag på The Mentalist med pappa. Min pappa är lite rolig för han somnar ALLTID framför TVn, förutom om han tycker att filmen/programmet är bra. Vilket är typ tre filmer och fem program totalt. Och vet ni vad? Han somnade inte framför Mentalist! Fattar ni hur bra den serien är då eller?

Nej, men jag lyxade till det lite och åt lite god choklad till filmen också och mådde allmänt bra.

Jag vet många av mina kompisar som är ute och festar just nu, men vet ni vad? Jag bryr mig inte, jag mår så himla bra av att göra såna här saker så det påverkar mig inte det minsta.

Men nu säger jag godnatt för idag! Puss


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback