Hemma

Har fått en del gjort och det känns så sjukt skönt. Satt som sagt och räknade lite matte i skolan och sedan åt jag lunch. Mötte en tjej vid tågstationen som också skulle till Täby centrum så vi gick runt där ett ganska bra tag och kollade i lite affärer och jag fick fixat min sak som jag skulle göra. Om ni undrar var det var så var det så att jag hade råkat köpa strumpbyxor i storlek 44-52, vilket är på tok för stort för mig (så klantig) så jag gick dit och bytte till min storlek.

Nu ska jag väl börja plugga snart antar jag och göra det resten av kvällen, skoj! Fast jag tror nog att jag ska ta och titta på gårdagens avsnitt av Awkward först. :)

Ååh jag älskar färgerna på alla träd nu!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback