13 oktober 2012

Jag är på ett så konstigt humör just nu, eller det är väl kanske inte konstigt men det finns så många saker jag vill göra just nu att jag inte vet vart jag ska börja så jag gör ingenting. Sitter bara och lyssnar på musik just nu men jag borde plugga fysik, i alla fall lite. Idag ska jag i alla fall ut och övningsköra en vända med mamma och så ska jag ändra min bloggdesign, det är väl det jag har planerat. Men jag vill baka, jag vill göra i ordning i min gaderob, jag vill shoppa (men det får jag inte). Så vart ska jag börja då? Jo, jag tror nog att jag tar en dusch när mamma är klar i badrummet så får jag i alla fall komma igång med något vettigt. 
Tumblr_mbjlb7zg291qi9a76o1_500_large

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback