11 oktober 2012

God morgon! Har nyligen ärtor frukost och nu tar jag det bara lugnt. Idag blir det skola till sent i eftermiddag, slutar halv fem, ååh jag hatar torsdagar. Ikväll ska jag och Sanna baka inför vårt fika på handledartiden imorgon med klassen, det ska bli superkul!

Juste, jag har äntligen bestämt mig för hur jag vill ha min nya bloggdesign så jag kommer fixa den nu någon dag. Det kan bli lite småsvårt att hitta tiden till det men det får nog bli på lördag eftermiddag typ. Hoppas ni gillar den nya designen. Den kommer egentligen inte se så mycket annorlunda ut utan jag ska mest ändra färg och storlek på olika saker. Det kommer säkert bli super! Men jag har en fråga till er som jag verkligen vill att ni svarar på:
Blått eller grönt?

Jag tänker inte berätta vart jag ska ha färgen men det kommer vara ganska tydligt, det kommer liksom bli bloggens signaturfärg typ, så vilket tycker ni känns bäst på rak arm?


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback