Words can't bring me down

Jag blir bara mer och mer intresserad för smink för varje gång jag applicerar det i mitt ansikte, eller varje gång jag ser någon med smink som inte är det här vardagliga puder + mascara. Detta kan i och för sig bero på att jag numer har bra produkter för att kunna få till en fin sminkning, det har jag aldrig haft förut.
 
Såhär var alltså dagens make-up (i alla fall under middagen). Jag älskar de här bruna, varma tonerna som är naturliga, gillar inte att ha en massa konstiga färger på mina ögonlock. Därför blev jag super glad när expediten på Sephora gav mig en färgpalett med bara bruna toner som då ska framhäva blåa ögon, det känns bra.
 
Jag har äntligen lärt mig att uppskatta mina fylliga läppar. De blir ju bara så j*vla sexiga med läppglans, ska nog även våga mig på läppstift snart. Vet bara inte vilken färg, äsch kan fråga på Sephora. :)
 
Så vad har jag använt mig av? Jo, ögonbrynspenna, tre olika nyanser på ögonskygga, eye liner, mascara, concealer, puder, solpuder (istället för rouge) och läppglans. 
 
Vill ni ha sminkinlägg oftare?

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback