Vanor, vanor, vanor

Detta är kvällens aktivitet - fysikläxa. Skoj. Nej men jag gillar att räkna, dock ärdet fler uppgifter än vad jag lär hinna. Hade tänkt jobba i en timme till men sen ska jag gå och lägga mig, måste komma tillbaka till mina gamla vanor när det gäller sömn igen. Just nu går jag och lägger mig efter elva varje kväll och då blir jag för trött på dagarne helt enkelt så nu blir det till att göra sig i ordning klockan tio och sen inte ligga och läsa bloggar eller något utan då ska det sovas. 
 
Gjorde mig nyss lite middag, typ. Mackor som vanligt, orkar inte äta mer på kvällarna nu för tiden. Eller jag är i alla fall inte sugen på något mer. Har dock redan ätit upp mina mackor, har börjat äta för fort igen. Jag började vänja in i somras att äta långsamt och det har gått jättebra fram tills typ härom veckan och nu slänger jag i mig maten igen. Kan det bero på att jag är lite småstressad ungefär hela tiden nu kanske? Har alltid något att göra.. 
 
Men nu ska jag fortsätta med uppgifterna!
Denna gång är det te i koppen. Haha man ser typ ingen skillnad på om jag har kaffe eller te eftersom jag har mjölk i båda.. Fast kaffet är såklart lite mörkare i färgen..

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback