Trött

Hejsan bloggen! Jobbet gick bra förut, var dock otroligt trött och det tog ett tag innan jag kom igång men sen gick det bättre. :)

Nu sitter jag här efter en god middag som bestod av tacos och tittar på kvällens avsnitt av Plain Jane. De verkar ha slutat med Awkward nu och kör Plain Jane istället typ, vet inte riktigt om säsongen var slut eller hur detta kommer sig? Men jag älskar i och för sig även PJ så det funkar lika bra. Enda anledningen till att jag gillar det är på grund av att Louise Roe är typ "programledare", hon är lite av en förebild för mig, men det kan jag berätta mer om en annan gång. När detta är klart ska jag gå och lägga mig direkt, har varit supertrött hela dagen och jag tror att jag behöver all sömn jag kan få. Dessutom så får man ju inte missa sin skönhetssömn. ;)

Men imorgon är en ny vecka med nya tag. Har ni något särskilt ni vill åstadkomma denna vecka? Jag vill fixa färdigt i mitt rum. Men nu ska jag fortsätta titta! Vi hörs imorgon, lovers. Puss

Hittade denna fina 20-lapp i kassan på jobbet idag:


Comments
Postat av: Tove

Var jobbar du?:)

Svar: Jag jobbar på ett gym som heter nJoy :)
Emma Pettersson

2012-11-19 @ 17:15:02
URL: http://tovealkell.devote.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback