Tränat

Hejsan bloggen! Har precis kommit hem. "Varför kom du hem så sent om du slutar klockan åtta?" Kanske ni undrar nu, jo jag stannade nämligen kvar och tränade lite. :D visst är jag duktig? Haha nej, men det är ju väldigt praktiskt att jobba på gym och så är det bara att gå ut i gymmet och köra lite när man är klar med jobbet.

Idag tränade jag bara kondition. Befann mig på löpbandet i 45 minuter. I 30 av de minuterna så körde jag intervaller för att snabbt förbättra konditionen. Resten av tiden ägnade jag åt att värma upp och varva ner också. Blev sjukt svettig och så är jag sådär härligt trött i hela kroppen som man blir efter ett jobbig pass i gymmet.

Jag personligen tycket att det är väldigt roligt att träna, måste bara lära mig att ta mig tiden att gå till gymmet eftersom att jag har så mycket annat att göra så det är ingen som ger mig den tiden.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan äta något litet. Vi hörs snart!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback