Style by Tyra

Jag var förbi Style by Tyras butik i Stockholm innan jag klipte mig för att prova plaggen på bilderna nedan. Visst är de snygga förresten? Är helt kär i båda. Jackan kan jag tänka mig att den är perfekt för vädret just nu och leggingsen är ju bara såå trendiga och passar superbra med en grovt stickad oversizetröja. Tänk bara med min rosa lite genomskinliga, skulle bli superhett!
 
Men så när jag kom till butiken så fanns inget av plaggen där! Det tycker jag är väldigt synd med SbT, det här är inte första gången dett ahar hänt. För det första så har de bara väldigt få av sina saker i butiken (den i Stockholm, har inte varit i den i Norrköping) och så säljer de även slut väldigt fort på nätet. Kan de inte beställa hem lite fler? Tror det skulle gynna företaget stort faktiskt! Jaja, inte min ensak men det är väldigt synd för nu tappat de ju chansen att sälja dessa fina plagg till en kund. Vet inte om jag vågar besällda leggingsen om jag inte har provat dem först. 
In Your Face Jacket Green i gruppen Kläder / Jackor hos Style by Tyra AB (SAN130r)
 
Space Leggings i gruppen Kläder / Underdelar hos Style by Tyra AB (WB1)
Men visst är plaggen supersnygga!! Har nu på senare tid blivit helt kär i den här trenden men mönstrade leggings och dessa är helt klart de snyggaste och inte minst ballaste jag sett! På den fronten för de bra ifrån sig, de hittar fina saker att köpa in.
 
Vill bara avsluta med att jag verkligen älskar SbT, insåg att det kanske lät i inlägget som om jag inte gillar dem. Men det gör jag i alla fall för som sagt så har de väldigt fina saker till ett bra pris. De har så många fler plus än minus från min sida. :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback