Standard

Har nyss haft min vanliga söndags-tv-session som består av Awkward, Solsidan, Hellenius Hörna och The Mentalist. Jag har dokc börjat tröttna lite på Hellenius hörna för att det är ganska segt och långrandigt men jag lär ändå fortsätta titta på det bara för sakens skull.
 
Jag har fått lite plugg gjort idag faktiskt, inte mycket men lite i alla fall. Men jag har känt hela dagen att "äsch det kan jag gra imorgon", doch börjar jag bli lite stressad över det nu eftersom jag borde ha gjort mycket mer idag, aja. Som tur är är jag ledig imorgon (som vanligt) och kan göra allt då. Måste dock se till att jag verkligen gör det.
 
Men nu ska jag göra mig i ordning och gå och lägga mig och läsa lite Elsas Mode kanske. Men vi hörs imorgon raringar! Puss och god natt.
Tumblr_m0shd0ku6m1qhuajqo1_500_large

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback