Sherlock

Hejsan! Träffade Susanna förut och vi åt middag och tittade på serien Sherlock. Den var ju värsta hypen i våras men såg aldrig den, förstod inte riktigt då varför den skulle vara så bra egentligen. Men aah jag tittade bara på ett avsnitt med Susanna, sen var hon tvungen att åka hem för att det tar så lång tid för henne att färdas, lite tråkigt det där. Men jag kunde ju inte bara se ett avsnitt utan jag tittade sen på det andra också själv, sån sjukt bra serie! Lite annorlunda mot filmerna dock då det är nutid osv men jag menar jag älskar ju filmerna så varför har jag inte varit intresserad av serien tidigare? Konstigt.

Hann aldrig lägga upp bilderna från igår, det tog en väldig tid att fixa med alla röda ögon så när jag skulle skriva inlägget så kom Susanna och då ville jag ju inte sitta och blogga, så ni får dem imorgon! Men nu ska jag sova, godnatt. Puss


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback