Presenterna

Här har ni lite bilder på några av mina presenter som jag fick i tisdags. 
Som ni kan se så är detta alltså alla HP-böcker på engelska. Jag visste ju faktiskt att jag skulle få dem eftersom att jag var med när mamma beställde dem.
Ett superfint långt halsband som jag fick av Susanna.
En porslinsask som Kerstin har målat faktiskt! Förstår ni att hon är 70 liksom och gör sånt här fint?? Jag skulle aldrig ens orka börja.
Fem superläckra nagellack från från IsaDora i färgerna (från vänster) 192 Power Pink, 641 Femme Fatale (mer röd i verkligheten), 729 Marzipan, 732 Paragayo Blue, 735 Hot Hibiscus (lite mer rosa i verkligheten).
Alla Sofi Fahrmans böcker om Elsa. Som ni vet så läser jag ju den första just nu och den är superbra än så länge! Men ni får en utförligare utvärdering när jag läst klart.
 
Sen så har jag även fått en TV och även ett presentkort på Style by Tyra men de kommer ni få se först när TVn är installerad och jag har beställt mina smycken och fått hem dem. 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback