New in

Idag har jag förlorat min Odd Molly-oskuld. Det märket har aldrig riktigt haft kläder som är i min stil, de har ju nästan bara kläder med en massa spets och volanger och grejer på och det är inte riktigt min stil. Men idag när vi var inne på Odd Molly så letade jag verkligen igenom alla plagg efter ett jag tyckte om och hittade en supersöt kofta. Lite beige-brun färg och underbart sött mönster. Dessutom med en volang som påminner om peplum-modet just nu. Dessutom så satt den perfekt så den köpte jag.
Orginalpriset var runt 2 400 kr men det var rea så jag fick den för ca 1 500 kr.
 
Sen så var vi även inne på Sand och letade faktiskt efter kläder till mamma och så hittade hon den absolut perfekta jackan/koftan (vet ej vad jag ska kalla den) till mig. Sååå j*vla snygg!! Asså jag var bara tvungen att köpa den. Det fanns bara en kvar och den var i min storlek och allt. Ödet? I think so.
Denna kostade egentligen 4 399 kr. Brutalt mycket jag vet! Men det var 70 % rabatt på den (annars hade jag inte köpt den) så den kostade runt 1 300. :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback