Myskväll

Har precis ätit middag och guu vad hungrig jag var! Haha Är ju lite smått ovan vid att träna just nu så behöver min mat. Benen (framförallt låren) är väldigt möra just nu och de vill helst att jag sitter still, vilket jag tänker göra ikväll. Ska bara titta på tv, har spelar in en del program under veckan som jag inte hann se så det är dags för dem nu och så kanske jag kikar på Dödsrelikerna, får se hur länge jag orkar. Det blir lite fika med cocosboll och kanske lite te senare också för att höja mysfaktorn ytterligare. Men ni får ha en fin fredagskväll och inte allt för mycket saker ni kommer ångra imorgon. ;) Jag kommer nog skriva i alla fall ett till inlägg under kvällen så ni som är hemma precis som jag, stay tuned!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback