Little Things

Lyssnade på lite låtar på YouTube förut och snubblade över denna riktigt mysiga låt av One Direction. Även om jag inte är något större fan av dem (längre.....!) så kan jag inte undgå att lyssna på denna om och om igen. Förmodligen en av deras bästa låtar. 
 
En speciell sak jag älskar med den är hur bra Nialls (Mr Blondie) röst låter här. Hans röst har inte kommit fram lika bra tidigare då han nästan aldrig får sjunga solo i låtarna. Dock är det synd att han egentligen inte kan hantera denna fina röst, han sjunger ofta falskt när de sjunger live, tyvärr. Egentligen är det bara två (ibland tre) av dessa killar osm faktiskt kan sjunga rent hela tiden, det är Harry och Zayn (och oftast Liam också). Sen så har jag helt och hållet kärat ner mig i Harrys röst, den är så häftig!
 
Ja, ni märker kanske hur bra koll jag har på det här bandet, jag gillade de väldigt mycket i början av detta år men tröttnade ganska fort då de gör samma sak hela tiden. Men de är duktiga på det de gör, det är inte för intet de har kommit så långt som de har.
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback