Hej då!

Hej igen. Nu ska jag äntligen sova. Är inte direkt piggare än vad jag var förut.

Jag och mammi drar ju till Köpenhamn imorgon (kommer hem på måndag) för lite shopping, julstämning och god mat. Vi åker halv nio imorgon bitti så det är ju inte farligt tidigt, men samtidigt skulle det vara jobbigt om man åkte tidigt för då skulle man också komma fram onödigt tidigt.. Jag har i alla fall lyckats packa min väska nu ikväll, tur att man inte behövde tänka på andra väder och att man inte behöver så mycket kläder.

På grund av denna händelse blir det ingen mer bloggning förrän måndag kväll när vi kommer hem. Så vi hörs då, ha en riktigt fin helg nu! Imorgon börjar december......! Puss på er❤


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback