Håret

Hejsan! Jag har nyligen tagit en varm, härlig dusch och fixat mitt nya hår för första gången. Det gick faktiskt helt okej för att vara första gången! Eftersom det är väldigt uttunnat (jag har väldigt tjockt hår annars) så gick det mycket snabbare att föna nu än tidigare. Jag använde också värmeskydd innan som även hjälper håret att hålla sig rakt och den verkar hjälpa. Mitt hår har en annan stadga nu än vad det hade haft utan den. 
 
Något som var lite knepigt var att på sidorna där det blir längre ganska drastiskt så blev det nästan som två platoåer, en kort och en lång och det avr superult. Men det ver inget plattången inte kunde fixa så nu ärdet riktig ordning på håret och det känns super.
 
Snart kommer Susanna hit, vi ska plugga och äta lite middag innan vi drar till steppen. 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback