Belöning = motivation

Hejsan svejsan! Har nyligen blivit klar med min tråkiga men ack så nödvändiga engelskaläxa. Har sedan jag kom hem från skolan inte fått så mycket mer gjort, typ ätit middag (makaroner haha) och tittat på gårdagens avsnitt av 99 saker med Erik och Mackan. Tur att man kan spela in, missar ju det varje onsdag..
 
Jag var alltså i Täby Centrum direkt efter skolan och köpte de saker jag behöver tills imorgon, ni ska snart få veta vad som kommer hända. 
 
Sitter just nu och äter massa russin som belöning för att jag gjorde engelskaläxan. Ibland kan det behövas lite motivation till att plugga och då kan den bestå av att man belönar sig med något gott när man är klar. Typ något sånt här:
Tumblr_mdjn7itkae1rln931o1_500_large
 
A7w0gtmcuaemjhn_large
 
Tumblr_mcvm16vlor1ra5h5ro1_500_large
 
Tumblr_mc3o5ndoq61raljxgo1_500_large

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback