9 november 2012

God morgon! Åh herre vad trött jag är. Jag får ta igen allt vad gäller sömn den här helgen asså! Dessutom är ju fredagar enda dagen jag börjar tidigt så det blir lite extra svårt att gå upp.

Idag är det ju fredag! Vilka är taggade? Haha jag tycker att de ska bli såå skönt med helg! Direkt efter skulle idag blir det träning (tror jag ska köra lite zumba) för nu mår jag äntligen helt bra! Sen blir det hem och bara ta det lugnt och njuta. Tror nog inte det blir så mycket festande i helgen, dock frågade Emelie om jag ville följa med ut imorgon men jag får se, tror nog att jag vill lägga de pengarna på vettigare saker. :)

Ha en bra fredag hörni så hörs vi när jag kommit hem igen! Puss


Comments
Postat av: Retard Riders- Martina

Shit vad cool bild :D

Har förresten skrivit ett inlägg om förtroende och band till sin häst, du får jättegärna läsa, diskutera och kommentera kring detta på vår blogg! :)

2012-11-09 @ 09:35:31
URL: http://RetardRiders.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback