3 november 2012

Hejsan! Har faktiskt varit gamla produktiv idag tor att jag och Susanna vaknade ett idag. Hehe vi hade roligt igår i alla fall!

Men vid halv tre så skjutsade jag och mamma (jag övningskörde) hem Susanna, hon bor i Norrtälje så det blev en riktigt lång bit men vi hade ändå tänkt köra lite idag så jag fick ordentligt med övning! På vägen hem åkte vi förbi och köpte cocosbollar i Söderhall och sedan åkte vi förbi Mio och beställde mitt skåp som jag berättade om häromveckan. När vi kom hem filade vi med cocosbollarna och sen installerade jag och pappa min nya tv! Ni får ett eget inlägg och det senare. Snacka om att jag blev nöjd. Mitt i allt så gick en säkring för att det blev kortslutning i mil lampa och så exploderade den typ så det fick vi också pilla på ett tag.

Nu har jag ätit middag och ska titta på gårdagens X-Factor och sedan på Halvblodsprinsen på min nya tv. Nu mår jag bra alltså!!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback