28 november 2012

Hejsan! Jag har tagit det lugnt nu på morgonen och framförallt så blev det sovmorgon, inget jag kunde kontrollera. Sov 1,5 timme längre än vad jag hade tänkt, men det spelar ju ingen roll eftersom jag har lång sovmorgon idag. Jag tror att min kropp behövde lite ordentlig sömn.
 
Idag är det svensklektion i skolan, efter det ska jag gå på "Tutorial Time" med min religionslärare för hon ska ha genomgång på det jag missade den fredagen jag var på stadshuset. Riktigt praktiskt att man bara kan boka tid med läraren och få hjälp med vad man än behöver hjälp med.
 
Efter det åker jag förmodligen hem, måste plugga matte för jag har en kontrollskrivning imorgon som jag bara måste klara. Jag la ribban högt med alla rätt på första kontrollskrivningen med denna lärare så jag måste fortsätta på samma spår. Sen senare ikväll blir det stepp som vanligt. Egentligen en vanlig onsdag med andra ord. :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback