19 november 2012

Hejsan bloggen! Har precis kommit till skolan för jag ska gå på science support som vanligt på måndagar. Ska även äta lunch i skolan och efter det åker jag hem och pluggar lite på egen hand. Sen klockan fem ska jag faktiskt på en teorilektion på körskolan, det ska bli väldigt spännande (!) och förmodligen tråkigt också..

Idag är det väldigt fint väder vilket är härligt och det gör mig på så mycket bättre humör! Har även haft en ganska bra morgon. Tog lång tid på mig och jag hann till och med duscha, allt det bara för att jag satte klockan så tidigt. Älskar att göra det för ja, jag blir ju liksom på bättre humör när jag får ta min egen lilla tid på morgonen. :)

Ni får en gammal bild, har inte på mig detta idag..


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback