14 november 2012

God förmiddag! Igår tittade jag bara på tv när jag kommit hem från jobbet. Eller nje förresten, jag och pappa tog även ut min bokhylla från mitt rum och ställde in mitt nya skåp. Såhär såg det ut när jag vaknade imorse:
Jag har inte flyttat in några saker i det än som ni kan se, men det ska jag göra senare idag. Tyvärr så vet ju inte så många av er hur det såg ut innan eftersom jag inte tog några bilder när bokhyllan stod där, men det finns inget jag kan göra åt det nu.
 
Jag är ledig idag för i min skola har vi så kallade checkpointeftermiddagar med jämna mellanrum där man bara behöver komma till skolan om man har missat något eller ligger efter i något ämne, vilket jag inte gör så jag har inget alls på eftermiddagen och som vanligt så är jag ledig på onsdag förmiddag. Men idag ska jag bara plugga, göra så långt jag hinner på alla saker jag har inom snar framtid. Sen när jag är klar med det ska jag försöka få lite ordning i mitt rum. För tillfället står alla mina nagellack och parfymflaskor blend alla mina andra fem miljarder saker på mitt skrivbord. De ska nämligen stå i skåpet hade jag tänkt. Så det står näst längst upp på min att göra-lista idag, först kommer plugget.
 
Sen så har jag ju stepp ikväll också som vanligt och det ska bli superkul! En sak som är superbra med steppen är att jag får träffa Susanna i alla fall en gång i veckan så om vi inte hinner någon annan gång under veckan så ses vi alltså på steppen. :D Det känns för övrigt som om det inte alls redan gått en veckan sedan vi hade stepp senast..

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback