Mysig fredag

Hejsan!

För en halvtimme sen ringde pappa och väckte mig och frågade om jag hade badat i poolen. Ja den går att bada i men jag har inte haft tid för det än tyvärr. Men nu sitter jag i alla fall här och äter frukost och tittar på reprisen av Let's Dance igår.

Igår hade jag det väldigt mysigt. När jag kommit hem från stallet åkte jag direkt och träffade Sanna, Anton och Lingan. Vi gick till vattnet och grillade. Satt där i kanske två timmar, sen började det regna. Då gick vi hem till Lingan och satt och snackade. Eller jag var så trött så jag somnade en liten stund. Och sen när jag vaknade typ tvingade jag Sanna att åla hem, haha. Jag var verkligen helt död asså. Det gick en buss efter 10 minuter som tur var. Enligt sl.se skulle vi behövt byta buss vid Tibble, där skulle vi varit tvungna att vänta i 25 minuter. Men som tur var kom vi på att kanske bussen gick till en annan busshållplatsen som vi kan gå av från och gå hem för det är inte så långt därifrån så Sanna frågade busschauffören och det gjorde den. Tack och lov! Så vi kom hem mycket tidigare än vi hade trott, men vi kom ju ändå hem vid halv tre.

Det var lite roligt för vi träffade Calle från skolan som Sanna är bra kompis med och jag har snackat med någon gång sådär. Så vi hade lite kul med honom och hans kompis på bussen.

Men jag hade i alla fall en mysig fredag.

 


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback