Mors dag

Som alla förmodligen redan vet så är det ju mors dag imorgon. Jag är ju lite av ett fan av Justin Bieber så jag ville skaffa hans låt Turn to You som är "Mother's Day Dedication". Därför har jag nu köpt denna låt i iTunes. Min iPod kommer sitta i dockningsstationen så det kommer bara vara att trycka play för mamma så kommer låten spelas upp, har lagt in en bild på oss två som skivomslag dessutom så den bilden kommer synas när låten spelas. Jag har även skrivit ut låtens lyrics så att det blir lättare att förstå, det är trots allt texten som är det viktiga med låten. Jag har dessutom köpt minirosor till henne.

Jag kommer förmodligen inte vara hemma när hon ser detta eftersom jag ska vara i stallet hela dagen imorgon så det blir lite av en överraskning för henne.

Tror ni hon blir glad? :)


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback