God morgon

Gör mig i ordning just nu. Den här skoldagen lär bli ganska chill tror jag, det är ju sista lektionerna i tre ämnen. Det skönaste ämnet att slippa framöver är ändå idrott. Visst, jag älskar att träna och sådär men det är ju så jobbigt att släpa med idrottskläderna och behöva byta om mitt under skoldagen. Dessutom har lektionerna blivit så tråkiga nu tycker jag, eller det var roligare i min förra skola måste jag nog påstå.

Med miljön är det i alla fall skönt att slippa läraren, han är lite egen. Nej men asså han har ju lärt oss det han ska och så med han kan liksom avbryta en när man säger sin åsikt i en diskussion.

Historian har jag väl inget dåligt att säga om. Läraren borde bli stå upp-komiker i alla fall. Det går inte en lektion med honom utan att man kvävs av skratt. Dock hatar jag själv ämnet historia så det ska bli skönt att slippa.

Nej nu ska jag byta om, vi hörs senare idag!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback