Chokladmuffins

Har nu kommit hem från Sanna. Det är så att vi har vår sista historielektion imorgon så då ska vi få fika (jag och Sanna som övertalade läraren) och då ville Sanna baka och frågade om jag ville joina. Självklart ville jag det. Träffade henne vid Ica strax före nio och sedan gick vi hem till henne och bakade chokladmuffins och kollade halvt på ESC. Härligt att Loreen gick vidare.

Var ju ute och sprang före middagen också. Det var lite jobbigt för det var sjukt mycket flygande insekter i skogen så klarade inte av att springa där så det fick bli till att springa på asfalt den andra halvan av rundan. Men jag menar hellre det..

Imorgon är sista lektionerna i miljö, historia och idrott. Asså fattar ni? No moore!! Ska bli så skönt.

Men nu ska jag höra mig i ordning och sen sova! Godnatt.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback