Chachaa

Mitt namn är dårå Emma och jag skapade denna blogg som en fresh start. Har haft ett antal olika bloggar tidigare som har gått under på grund av att jag har tröttnat. Men nu ska det bli ordning på torpet!

Jag är 17 år gammal och bor i Täby som ligger strax norr om Sveriges vackra huvudstad Stockholm. Här lever jag mitt liv som vilken sjuttonårig som helst. Inget speciellt med det. Men jag är speciell, det vet jag. Jag är inte som alla andra. Gillar att vara helt knasig och crazy. Det kanske ni får se en del av här, men kanske inte. Har inte bestämt mig för hur allt ska gå till här än. Egentligen kanske det inte behövs bestämmas så mycket i förväg utan bara ta det som det kommer. En sak som jag vet är i alla fall att jag kommer ventilera mina känslor en del här, när jag känner att det behövs.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback