Trettonde juni

Var är sommarn liksom? Det är halvmulet idag, fast det är i och för sig 19 grader så det är säkert skönt utomhus. Har inte tagit ett steg utanfr dörren än. Har bara suttit och läst Vackra Flickors Lott av Alexander McCall Smith som är hans tredje bok i serien om Damernas Detektivbyrå. Otroligt mysiga böcker alltså! 
.
Jag börjar bli lite rastlös och har världens lust att bara gå någonstans. Ska nog ta och gå till nJoy och träna, då är jag ju uppvärmd när jag är framme! Dock blir jag lite orolig av detta väder, man vet inte om det kanske kommer börja regna.
535597_301603846581656_558657909_n_large
Juste, det går fortfarande inte att blogga från mobilen vilket stör mig otroligt mycket. Därav blir det nog så att jag inte skriver lika ofta, hoppas den kommer igång snart igen.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback