Träning

Idag har jag verkligen tränat. Började med att jag ver ute och sprang. Vet inte riktigt hur länge, men kanske 20-25 minuter. Sedan återhämtade jag mig lite hemma och åt en banan och drack massor av vatten. Sen snörade jag på mig löparskorna igen och GICK till nJoy (och tillbaka hem såklart). Det tar ca 30 minuter att gå så jag fick mig en promenad på en timme allt som allt. Jag var inte på¨nJoy så länge, typ en halvtimme och körde bara lite hantlar och några få maskiner. Jag var ju faktiskt uppvärmd redan när jag kom dit. 
.
Men jag känner alltså att jag har varit riktigt duktig idag. Men med tanke på att jag bara har varit ute och gått de två senaste dagarna behövdes det här. Planen igår var ju att sitcka ut och springa men jag var så seg igår så det blev inte så. Dock fick jag lite abstinens på kvällen och gick en promenad runt halva Skarpäng på en halvtimme eller så klockan tio på kvällen. Snacka om härligt det var! JAg gick bara och tänkte igenom allt, verkligen ALLT. Så det handlade väl inte bara om att få röra lite på sig utan även att tänka och reflektera över saker. Så nu känner jag mig stärkt som person.

Orkar ej rotera bilden..

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback