Stiligt

Hallå där!

Har precis kommit hem från stallet och ska duscha nu. Jag blev en aning blöt men jag hade ordentligt med kläder så det var lugnt! Det var dock en del att göra eftersom alla hästar var inne och skulle få på sig täcken och få mat osv så jag var där längre än jag hade trott. Men inte mig emot!

Var på Ludvigs studentmottagning förut. Så stilig han var! Det var så fint att se honom, har inte träffat varken honom eller Louise på riktigt länge. Jag har känt dem sen första året på dagis i princip och har växt upp med dem så man blir ju lite stolt. Som Anders (deras pappa) sa: hela familjen är samlad.

Malouf för ett tag sen, typ april. Det tog typ 5 år att få en bra bild på honom eftersom han varken ville stå still eller ha öronen framåt.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback