Nittonde juni

Hejsan!
.
Läget? Med mig är det riktigt bra! Sitter och tittar på Sverige - Frankrike nu, även om vi redan har åkt ut ur EM så är det kul att se Sverige spela en sista gång. Älskar ju att se Zlatan så så länge han varit med i bild lite grann så är jag nöjd! 
.
Dagen på jobbet har varit riktigt bra. Började med ett möte där jag bara satt med och lyssnade och sedan hade vi vi typ bara en timme på oss att jobba innan vi gick till en mysig restaurang i närheten och åt med gruppen. Jag och Monica hann inte klart med posten på den tiden så vi fortsatte sen när vi kom tillbakafrån lunchen och höll på med det till ungefär två. Sen höll jag på med påminnelser som jag försökte förstå mig på igår men det gick inte så bra då men idag fick jag faktiskt kläm på det och det känns sjukt skönt!! Fick veta idag att om några veckor ska jag även hålla på med Danska och Norska påminnelser och det lär bli lite svårare.. 
.
Övningskörde faktiskt hem från jobbet dag vilket var lite småjobbigt med tanke på hur sjukt mycket köer det var! Men riktigt bra träning också. Körde förbi Tibble Trafikskola där vi skaffade ett paket med körlektioner så jag kan köra med lärare också, ska bli spännande! Ska dock börja först i augusti då jag inte har så bråttom med det än så det får vänta. 
 
Målade naglarna igår, fin färg va? Älskar den verkligen! Dock tror jag att det börjar bli gammalt då det tog riktigt lång tid innan det torkade helt och så slits det bort väldgt lätt. Passade väldigt bra till dagens kläder, hade svarta jeans och en grå t-shirt med trycket "Music is my religion. - Jimi Hendrix" som då inte hade så mycket färg. Alltså passade det riktigt bra med färgstarka naglar! Hade även vita converse till, hade helst velat ha röda men de passar ju inte till naglarna liksom, hehe.
Oj snacka om tråkig bild! Den gör verkligen inte kläderna rättvisa, de ser mycket bättre ut på. 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback