"Många tårar kommer fällas ikväll, det är en sak som är säker."

Det är vad killen som pratar om programmen på femman så nyss. Vet ni vad som händer klockan nio? Då är det ju sista avsnittet av Desperate Housewives, NÅGONSIN! Så otroligt sorgligt. Jag har följt denna serie väldigt länge, inte från början men de senaste fyra säsongerna kanske och nu när den tar slut bli jag bara så ledsen. Jag hoppas för Guds skull att det är ett bra avsnitt!

Förr eller senare lär det ju komma ut en box med hela serien och då ska jag helt klart köpa den, no doubts!

Alla börjar skratta när jag säger att jag tittar på DH, jag kan i och för sig förstå dem. Utifrån kan det verka vara världens töntigaste serie men den är faktiskt väldigt seriös och på senare tid har den blivit så känsloladdad. Gråter i princip varje tisdag. Denna tisdag lär det falla ännu fler tårar än vanligt.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback