Inbrottstjuvar. Eller?

Sitter här efter att ha ätit en macka och druckit lite te. Ja det var min lunch. Okej, det var ett tag sen jag faktiskt åt det men har pratat i telefon sen dess så tiden har bara flugit iväg. Var i stallet halva dagen. Egentligen skulle jag inte ha åkt dit alls idag men eftersom att gänget skulle iväg med Wilmer och Mirre till Göteborg så behövde Sara ha någon där ifall det skulle hända något för annars skulle hon ha varit helt själv på gården. Det känns som om jag redan har berättat detta förresten, gjorde jag det igår kväll? Hmm..

Vädret har verkligen inte kunnat bestämma sig idag alltså. Ena sekunden är det regn och andra så är det strålande sol. Aja bättre än igår i alla fall! Allt gick bra fram till typ sista timmen, då råkade vi låsa in nyckeln i sadelkammaren så vi var tvungna att slå in ett fönster för att kunna komma in och hämta nyckeln igen. Som tur var så kom Ola upp så jag tror att han fixade det, hann inte kolla eftersom att det var han som skulle byta av mig liksom så jag kunde åka hem.

Men trots detta så har jag nog ändå haft en ganska bra dag i stallet. Nu ska jag väl bara ta det lugnt eftersom jag känner mig lite krasslig och halsen är helt fucked up, det är liksom på gränsen att den gör ont så vet inte riktigt vad som händer.

Sara bryter sig in genom fönstret för att kunna hämta nyckeln.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback